Brev:
Udvikling og temperament
30. juli 2008
Alder:
11 mdr.
Udvikling og temperament
Hej Helen !
Ja så har vi igen brug for din hjælp !! Magnus sover allerede meget bedre ved at vi har rykket natputningen. Han vågner dog stadig væk mellem 4-5 også kommer han ind til os og sover videre til ca 6. Er det forkert?
Landet ligger sådan at Magnus er begyndt og være en rigtig Bisse i Dagplejen samt hjemme, han stjæler de andres legetøj, bliver sur hvis han ikke får sin vilje fx vil vi ikke have han rør ved tv, dvd osv. Er begyndt og rejse sig op i sin højstol og bliver sur når vi siger nej og sætter ham ned....m.m.
Skriver fordi han er gået fra den kærlige dreng til en dreng med masser af temperament. Han faktisk skriger og bliver meget sur på os.
Er det en del af hans udvikling ?
For kan ikke se vi gør noget forkert ved og sige fra over for ham og vise ham, at det vil vi ikke have tiltrods for han kun er 11 mdr.
Hvornår skal jeg fjerne de 180 ml vælling han får inden han puttes? Tænker på og gøre det når han er blevet 1 år. Er det for tidligt ?
Han spiser forsat ikke meget om aften og vil kun have grøntsager, ris og pasta vil ikke have kartofler selvom de er most ! .... er løbet tør for ideer.... har du nogen forslag !!
Med venlig hilsen
Lena