Knop - av!

5. august 2004

Kategori:
Alder:
18 år

Knop - av!

Hej

Jeg har fået et problem. Håber rigtig meget du kan hjælpe mig..
Jeg har før haft samme problem som andre -- Knopper..de sidder yders på mine skamlæber.

Jeg har kunne trykke dem ud, og noget hvid lignende væske er kommet ud. De har aldrig været store, kun som en meget lille lillefingernegl..

Men denne jeg har fået nu er virkelig stor.

Den er på størrelse med det yderste led af en tommelfinger, og den buler en del ud.. 1 cm ca.

Den gør ondt af h...... til. Jeg kan næsten ikke gå. Jeg er meget bange for hvad det kan være.

Håber du kan hjælpe mig

Jeg har hørt at noget lignende det skal opereres væk og det vil jeg virkelig nødigt opleve.

Håber rigtig meget på et svar.

Kærlig hilsen
Maria

Læs Helens svar »

Annonce

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Fedt

Små børn har brug for fedt i maden. Det anbefales at tilsætte en tsk fedtstof i hver portion hjemmelavet mad. Det er udmærket at skifte imellem de forskellige typer fedtstof som olie, smør og plantemargarine.

Efter 1 års alderen kan barnet fortsat have behov for at få lidt ekstra fedtstof. Det er især i familier, hvor man spiser meget magert og gerne vil at barnet skal have sunde spisevaner fra starten.

I mager mad er der mange grøntsager, frugt og brød og kun lidt...

Læs mere i Babylex

Hjemmefødsel

Lang de fleste kvinder kan selv vælge, om de vil føde hjemme eller på sygehuset. Der er dog visse undtagelser - hvis du venter tvillinger, hvis dit barn vender forkert, eller hvis der er specielle komplikationer, så vil du blive frarådet at gennemføre en hjemmefødsel. Tal derfor altid med din jordemoder og læge om, hvad du godt kunne tænke dig.

Der kan være mange fordele ved at føde hjemme. Du har f.eks. din egen jordemoder, du er på hjemmebane - hun er på besøg, du er mere...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om gråd og trøst, som er en guldgrube af information til desperate forældre.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Jeg vil lige fortælle, at vores datter nu falder i søvn helt af sig selv, og vi har slet ikke haft en kamp med at lære hende det.

Vi skylder dig æren for det, da vi har fulgt dine råd fra din bog og din brevkasse.

Så tusind tak!

Mor til pige på 18 måneder