Brev:
Bumser på Penis
7. juli 2004
Alder:
16 år
Bumser på Penis
Hey
Jeg er en dreng på 16 år og jeg tror jeg har bumser på penis (ved ikke om de er bumser men det ligner.. bums eller en vorte.. :S ? så kan de smit en pige eller sån..? er det farligt..? Hvad skal jeg gøre for at få dem væk?
Hilsen Thomas