Brev:
Modermærker - 18 år
17. juni 2004
Alder:
18 år
Modermærker - 18 år
Hej
Jeg har lige et par spørgsmål, jeg håber du vil svare på.
Jeg har mange små modermærker, og et stort på ryggen. For nogle dage siden opdagede jeg at det var kommet to små modermærker i min håndflade, er det noget man bør tale med sin læge om?
Jeg har et modermærke over mit ene bryst. Den mærkes som en slags vorte. Den er ikke lige så stor og fyldig, som en vorte. Den er også brunlig, mørke brun inde i midten. Er det noget jeg skal gå til lægen med?
Jeg har også tit været i solarium. Men gør det ikke mere af frygt for modermærkekræft (tror nok det hedder sådan). Jeg har hørt noget om at det er meget farligt, at gå i solarium.
Hvordan kan jeg så se/ mærke om jeg har fået det.
Håber du vil svare.
Hilsen Dorthe