Brev:
Min penis klør
4. august 2008
Alder:
14 år
Min penis klør
Hej
Jeg vil gerne have svar på hvorfor min penis klør et par gange om dagen. Jeg kan kun se en rød plet, og det er den der klør... men klør jeg den, så piner det mig endnu mere at jeg ikke kan stoppe kløen.. men jeg er 14 år, og jeg har ikke haft samleje før..
Er det bare noget der sker i puberteten?
Anonym.