Brev:
Reagere på sit navn
8. oktober 2023
Alder:
7 mdr.
Reagere på sit navn
Kære Helen.
Tak for dit seneste svar, det har helt sikkert givet mig ro i sindet.
Jeg glemte dog og spørge om en ting. Som nævnt i mit tidligere brev, reagerer vores søn ikke på hans navn, en sjælendt gang gør han men både min kæreste og jeg er i tvivl om det er et tillfælde eller bare lyden af vores stemmer, han reagerer på.
Hvornår forventes det egenligt at babyer reagerer på deres navn? Vi har brugt en del kælenavne men er nu stoppet. Hvordan lærer vi ham at han hedder Christian? Har du nogen gode tips?
Lige nu går vi rundt konstant, siger og kalder på ham, bare for at få en reaktion.
Indtil videre har det ikke hjulpet.
Venlig hilsen
Mor