Brev:
Slår meget
6. august 2023
Alder:
12 mdr.
Slår meget
Hej Helen.
Sagen er den at min søn er begyndt at slå, han er snart 13 måneder. Det har stået på nogle uger og sker mange gange om dagen.
Han slår på mig, alle andre, dyr, vægge, borde, legetøj og engang i mellem også sig selv.
Det er oftest ikke i vrede men kommer meget umotiveret.
Han har en søster på 8, men hun slår bestemt ikke, så det er ikke noget han ser.
Og jeg tror faktisk måske bare det er fordi han kan.
Og Han syntes måske det er lidt sjovt ??
Når han gør det siger jeg fx. Nej, du skal ae ae. Og så viser jeg med hans hænder hvordan. Men ofte griner han bare af mig.
Er det normalt?
Og skal vi bare fortsætte som vi gør til det på et tidspunkt vender?
Hilsen
en mor til en lille krudtugle bandit <3