Brev:
Barnevognspude
11. marts 2021
Alder:
3 mdr.
Barnevognspude
Hej Helen,
Og tak for dit svar sidst :-)
Vi har lige to spørgsmål:
1) Hvornår må et barn sidde op i en barnevogn med støtte fra en barnevognspude? Eller anbefales det at man slet ikke bruger en barnevognspude når barnet ikke selv kan sidde? Da barnevognspuden jo er en støtte.
2) Vores datter er begyndt at sove fint om natten fra ca. 20.30/21-06.30 ca. med mad ca. kl. 01 og 05. Dog vil hun IKKE falde i søvn medmindre at mor eller far er der - ligeså snart vi går ud af rummet, så går der ikke mere end max 10 minutter, så vågner hun op og sover ikke igen før vi ligger os med hende. Selv hvis vi venter 20-30 minutter med at gå ud af rummet, hvor hun har haft lukket øjne/sovet alt tiden, så vågner hun stadigvæk op og ser lysvågen ud, så snart vi har forladt rummet. Går vi i seng sammen med hende, så er der intet problem. Hun får en flaske inden i soveværelset, så det er ikke sult.
Har du et godt råd? Er det bare at tage kampen op og rende frem tilbage et utal af gange?
På forhånd tusind tak,
Med venlig hilsen
Os