Brev:
Svamp, baby 4 uger
30. juni 2023
Alder:
1 mdr.
Svamp, baby 4 uger
Kære Helen
Vores datter på 4 uger har fået svamp i bleområdet og i munden. Vi har fået ordineret hhv. brentaort creme til bleområdet og nystimex mikstur til munden.
Bleområdet er ikke så vanskeligt at behandle, men hvordan behandler vi bedst svampen i munden? Er det at gnubbe lidt mikstur på tungen? Og er det bedst inden eller efter hun har fået mælk?
Hun får flaske, og hvordan er det med flaskehovederne efter behandlingen? Skal de alle skiftes ud for en sikkerheds skyld?
På forhånd tak for hjælpen
Mange hilsner