Brev:
Kuldegysninger
17. april 2023
Alder:
9 mdr.
Kuldegysninger
Hej Helen,
Min datter på 9.5 mdr har gennem hele sit liv haft mange kuldegysninger og efter vi har forhørt os hos nogle venner, om deres børn også har dem og de har afkræftet det, har jeg lagt mærke til hvor mange hun faktisk har.
Eks sad jeg og observerende hende mens hun spiste morgenmad, hvor hun fik 6 kuldegysninger. På gulvet efterfølgende fik hun 4.. Og det er altså normalt for hende.. Hun får rigtig mange i løbet af dagen. Uanset situation. Uanset miljø.
Forleden da vi var hos osteropat og fik hun behandling for sin refluks fik hun også et par stykker, på den opvarmede behandlerbænk. Osteropaten som har arbejdet med børn i 7 år har aldrig hørt om det som en problemstilling før. Det er jo som heller ikke et problem. Men det undrer mig meget.
Har du nogle bud på, hvorfor hun får dem? Jeg ved ikke om de også er tiltaget eller om det bare er min øgede opmærksomhed på det..
Med venlig hilsen
Catja