Brev:
Nægter at overgive sig
7. juli 2023
Alder:
21 mdr.
Nægter at overgive sig
Hej Helen,
Jeg skriver fordi vi i et stykke tid nu, har en udfordring med vores søn på snart 21 mdr.
det tager mellem 1,5 -2,5 time at putte ham. Og det er med meget gråd, fysisk reaktion i form af benene der bliver sparket ned i sengen og kroppen der generelt er på overarbejde.
Jeg synes han virker træt, men når vi kommer op, så er det lidt som om han køre helt op.
Vi har fast rytme med putning, alt er som det plejer. Men lige så snart vi kommer op og han bliver lagt starter det.
Jeg føler vi har prøvet alt.
- musik til at falde i søvn
- blive derinde
- tage ham ned og putte senere
- forsøge at putte inde ved os
Alt hvad jeg kan komme i tanke om..
Han sover stadig lur.
I vuggestuen sover han typisk 11.30-mellem 14 og 15.
Herhjemme bliver han puttet lidt før til lur og vågner gerne mellem 13 og 14.
Han får slet ikke den søvn han skal ha om natten. I nat sov han først 22.30….
Vi ved snart ikke hvad vi skal gøre.
Hvordan håndtere vi den voldsomme gråd?
Med venlig hilsen
Camilla