Brev:
Skrigeri - 3 år, 8 mdr.
5. februar 2023
Alder:
3 år, 8 mdr.
Skrigeri - 3 år, 8 mdr.
Kære Helen
Jeg har fået en udfordring jeg ikke kan finde ud af at greje.
Min pige er 3½ år og en skøn pige. Hun kan, som alle andre, blive ked af det. Min udfordring er hun er begyndt at gøre det så helt afsindig højt! Hun skriger nærmest når hun græder! Det er lige meget om det er noget der gør virkelig ondt, noget hvor hun gerne vil have opmærksomhed, når hun er træt og verden går imod.
Jeg er der selvfølgelig gerne for hende, men det er for højt. De andre børn trækker sig fra hende, fordi det er så højt. Hun kan jo gøre det ud for brandalarmen på en stille søndag.
Jeg kan også mærke jeg trækker mig lidt, fordi det gør decideret ondt i ørene. Jeg tror hun kan mærke det, for hun er blevet mere opmærksom og laver "skuespil" ked af det. Jeg synes hun skal trøstes uanset, for det er jo, i min optik, fordi hun har brug for at mærke kærligheden.
Har du nogle gode fif?
Kærlig hilsen
en snart halvdøv mor.