Brev:
Splitting
27. august 2019
Alder:
22 mdr.
Splitting
Hej Helen.
Jeg har et spørgsmål vedr. Splitting.
Vores pige vil meget gerne bestemme herhjemme, og nok også fordi vi nogle gange tager den nemme udvej og lader hende gøre det. Og det giver så sine bagslag nu. Når vi fx skal børste tænder og jeg siger jeg skal gøre det. Så må jeg absolut ikke gøre det. Jeg må kun gøre det, når far siger han skal børste tænder i dag. Sådan er det med rigtig mange ting. Når hun skal have sat hår, hvem der skal putte hende osv. Hun bliver fuldstændig hysterisk hvis den anden person ikke får lov.
Hvordan kommer vi bedst mulig ud af disse situationer, uden det bare bliver en magtkamp ?
Hilsen