Brev:
Hvornår er jeg blevet gravid?
23. august 2023
Alder:
0 mdr.
Hvornår er jeg blevet gravid?
Hej Helen
Jeg er gravid og det er vores første barn, og vi glæder os selvfølgelig rigtig meget. Vi er dog blevet lidt forvirrede efter NF scanning. Den forløb godt, men jeg er blevet rykket 5 dage frem i min termin. Er det ikke meget?
I følge NF scanning, så skulle jeg være blevet gravid 5 dage før jeg har haft en positiv ægløsningstest. Jeg har taget flere ægløsningstest, og den dag jeg havde ægløsning passer med den første terminsdato, men ikke med, at terminen er rykket 5 dage frem...
Min første terminsdato hedder 1. marts 2024. Den nye terminsdato efter NF scanning hedder nu 25. februar.
Hvis den nye dato passer, hvornår er jeg så blevet gravid?
Håber du kan hjælpe :)
Hils førstegangsgravid