Brev:
Forkølelse, graviditet og foster
30. december 2019
Alder:
0 mdr.
Forkølelse, graviditet og foster
Hej Helen.
Glædelig Jul og Godt Nytår.
Der har været pres på rent arbejdsmæssigt op til jul (selvstændig), og sammen med det skal lejligheden ha en omgang inden gæsterne d 24 dec. Den 24 dec havde jeg mange perioder i løbet af dagen hvor energinivuet bare faldt pludseligt nærmest som ustabilt blodsukker. Alligevel føler det en tand anderledes.
D 25 vågner jeg op og er temmelig snottet og øm i venstre mandel. Mellem kl 15-17 d 25 tager det til jeg føler nogle sidder på mine bronkier og begynder at hoste og der forværres time for time og inden jeg nærmest kravler i seng har tanken om lægevagten strejfet mig nogle gange men energien til at tage afsted kl 22 var 0.
Næste morgen er jeg helt udbrændte halsen gør av og kræser stemmen væk men ingen tegn på feber men har fra d 25 svært ved at regulere min kropstempratur.
Først d 27 er jeg normalt med snot og morgen hoste som forsvinder i løbet af lidt tid.
Nu igår aftes rammes jeg på halv blus af hvad jeg rammes d 25.
Og idag begynder jeg at tænke hvad mu med mit barn i maven, skal jeg ringe til lægevagten, skal jeg sove, skal jeg., er ved at gå ud af mit gode skind af tvivl på hvad der bedst for foster og jeg.
Er bange for der sker fosteret noget.