Brev:
Ny institution
19. april 2018
Alder:
2 år
Ny institution
Hej Helen
Jeg skriver til dig fordi jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe noget an.
Min dreng er 2 år hvor han er startet i børnehave, men i en mellemgruppe på 2-3 år.
Min fornemmelse efter noget tid siger at de måske ikke tager højde for dem der “kun” er 2 år. Og jeg må ærligt sige at jeg ikke ved om det er piller fra min side eller jeg har ret:
1. Min dreng bruger ikke sutteklud, men elsker biler, de er som bamser for ham. De vil ikke have at han tager den med ind på stuen, da legetøj hjemmefra ikke må medbringes andet end om fredagen.
Men jeg ved dette skaber en tryg start for ham, hvor meget skal jeg kæmpe for det? Og er det mig der er pylret.
2. Han sover lur dernede, men de vækker ham 1330 da det sociale starter, frugt og hygge mm. Dvs. Han får max 1,5 times lur. Jeg er virkelig meget imod at man vækker børn fra deres lur, men igen er han også 2 år og er en 1,5 time en fin lur?
Håber du kan hjælpe på om det er mig eller skiftet der driller lidt. Jeg tænkte slet ikke disse da vi kiggede på stedet. :(