Brev:
COVID-19 vaccination, graviditet og amning
12. januar 2021
Alder:
0 mdr.
COVID-19 vaccination, graviditet og amning
Hej Helen
Jeg er gravid i uge 36, så det varer ikke så længe, før den lille kommer..;)
Vi kom derfor til at tale om, hvorvidt jeg bør blive vaccineret mod COVID-19. Jeg når det jo nok ikke, før jeg føder, men ved du, hvordan retningslinjerne er i forhold til, når man ammer?
Jeg tænker umildbart, at hvis jeg fik en vaccination, så ville noget af den måske gå over i barnet via modermælken, så den lille blive blive beskyttet den vej igennem.. ved du mon noget om det?
Hilsen
Camilla