Brev:
Kun to tænder og frustreret når han skal tygge
16. juni 2008
Alder:
12 mdr.
Kun to tænder og frustreret når han skal tygge
Hejsa.
Skal lige høre, har en dejlig søn Luka på 1 år og han har kun 2 tænder og dem har han haft siden han var 7 måneder... kan det godt passe at der skal gå så lang tid inden han får flere.. han bliver så sur når han ikke kan bide hans frugt over fordi han ikke har flere tænder.. og man vil under ingen omstændigheder ha´små stykker frugt som mor har skåret ud....
Med venlig hilsen
Lotte