Brev:
Putteritual - 11 mdr.
8. juni 2008
Alder:
11 mdr.
Putteritual - 11 mdr.
Hej Helen
Vi har fået skabt et putteritual som ikke længere holder og som vi gerne vil have brudt.
Siden Sebastian blev født og indtil har var en 7 – 8 mdr. blev han altid ammet i søvn, både til hans lur om dagen og til når han skulle sove for natten, og det er gået rigtig godt og hurtigt, Sebastian har altid sovet godt, efter vi begyndte med skemad ved hans 6 mdr. alder begyndte han selv at sige fra til brystet ved aftentid og senere også ved hans lure om dagen.
Jeg følte han var mæt, men jeg / vi er blevet ved med at putte med ham i dobbeltsengen når han skal sove, nu putter Sebastian med en af os i dobbeltsengen til hans 2 lure om dagen, og når vi putter ham for natten putter vi ham i hans egen seng (en tremmeseng hvor den 4. side ikke er sat på, sengen står op af vores, så vi ligger alle 3 på en lang række) en af os ligger ved siden af ham til han sover og lister så ud, dette er også indtil videre gået rigtig godt, Sebastian er altid faldet i søvn med det samme / inden for 10 min.
Men den går desværre ikke mere, nu kan vi ligge der i næsten op til en time, så vi kunne godt tænke os at sætte den 4. side på tremmesengen og lære at ligge ham i seng, synge en sang og gå, Sebastian har selv inden for de sidste 10 dage sagt nej tak til natamningen, så nu sover han igennem, og vi er ved at være klar til at han kommer ind på sit eget værelse.
Vi kan ikke bære at han skal ligge i sin seng og græde, har du en god slagplan vi kan følge?
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Brit