Brev:
Jerndråber - 12 mdr.
9. marts 2004
Alder:
12 mdr.
Jerndråber - 12 mdr.
Hej Brevkasse
Jeg har en dreng på meget snart et år. Han har næsten aldrig haft problemer med at komme af sin afføring. Men de sidste 14 dage har det knebet lidt. Der kommer kun små kugler på trods af alt det besvær han har. Jeg tror selv at det kan være jerndråberne som er med til det.
Han spiser stortset normalt nu. Er det nødvendigt at blive ved med at give ham det jerntilskud.
På forhånd tak
Helene