Brev:
Menstruation igen?
9. marts 2004
Alder:
9 mdr.
Menstruation igen?
Jeg stoppede med at amme min datter på 9 mdr for 4 uger siden. Jeg har siden haft en konstant kvalme. Min læge troede først at det var en virus, men nu tror hun at det måske er mit hormon system der giver mig kvalme, da det skal til at fungere igen.
Jeg har PCO (polycystisk ovarie syndrom) og min datter blev til ved IVF (reagensglas) i 7. forsøg. Jeg er ikke gravid - har testet 3 gange! Jeg svinger helt ufatteligt i humør og træthed - jeg sover 9 timer i træk, så det er ikke søvn jeg mangler.
Jeg har endnu ikke fået menstruation - hvor lang tid går der normalt før den kommer? Jeg har altid haft meget uregelmæssige menstrutioner, men håber at den kommer af sig selv, da jeg ellers har fået Perlutex til at sætte den igang. Jeg vil dog helst ikke tage medicin lige nu da jeg svinger så meget, så det ville være rart hvis den kom af sig selv.
Hilsen fra Lotte