Brev:
Gal og vred dreng på 14 mdr
9. marts 2004
Alder:
14 mdr.
Gal og vred dreng på 14 mdr
Hej netsundhedsplejerske
Jeg har en søn på 14 mdr. Han er for en tre dage siden kommet ind i en fase, hvor han er meget vred og gal meget af tiden.
Han bliver meget hurtigt gal, hvis f.eks legetøjet ikke lige vil som han vil. Og i spisesituationer kaster han sig pludselig bagover og vil ikke spise. Hvis man afleder ham i disse situationer kan han vende på et bræt og skraldgrine.
Han er ved at lære at gå og jeg kan se, at han vil meget gerne kunne nogle ting og han bliver gal hvis det ikke lykkedes. Er det et stadie han er inde i?
Det skal siges, at han forinden alt dette var syg et par dage med meget høj feber. Han er blevet kigget efter i ørene osv. af en læge.
Håber du har et bud på dette.
På forhånd tak