Brev:
Sover hun for meget? - 9 mdr.
27. februar 2008
Alder:
9 mdr.
Sover hun for meget? - 9 mdr.
Hej Helen
Jeg synes virkelig at det super at kunne læse alle dine svar, men nu blev det så min tur til at få et godt råd med på vejen.
Det drejer sig om Thea der nu er 9½ mdr. Vi er begyndt at snakke om hun måske sover lidt for meget af hendes alder. Gør det lige lidt kort :o) Hun sover ca. 12 timer om natten med kun 2 små afbrydelser og falder hutigt hen igen. Så sover hun nemt 3 timer om formiddagen og igen 2 til 3 timer om eftermiddagen. er det ikke lidt meget? eller er det meget normalt? og bare forskelligt fra barn til barn?
Det skal lige siges at vi har prøvet at vække hende før og en gang prøvede vi at springe hendes eftermiddagslur over, hvilket bare resulterer i en meget sur Thea. Men jeg kan nu alligevel ikke lade være med at synes at det er lidt meget hun sover i døgnet.
Hun trives ellers rigtig godt og kravler på livet løs og siger mam mam osv. alt sammen dejligt så skal jeg bare lade det køre som det gør når hun nu er en tilfreds og glad pige?
Glæder mig til at få svar.
Mange hilsner fra
Theas mor