Brev:
Tykmælk og A38
27. februar 2008
Alder:
7 mdr.
Tykmælk og A38
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål igen.
Det drejer sig om tykmælk og A38.
Jeg har læst det du skriver om at de må få små mængder af sødmælksprodukter.
Men er tykmælk og A38 det samme.
Mine forældre passede hende igår, og da hun ikke ville have sin flaske til eftermiddag (intet nyt under solen der) prøvede de med lidt tykmælk (økologisk) og det jordbærmos jeg havde givet dem med. Og hun spiste det med velbehag, ca 1½ dl. Er det ok, eller ???
Med venlig hilsen
Charlotte