Brev:
Sove lange stræk om natten og amning
3. december 2007
Alder:
2 mdr.
Sove lange stræk om natten og amning
Min datter på 9 uger er de sidste par nætter begyndt at sove til 4.30 og 5.30 efter sidste amning kl. ca. 22.00.
Det er jo for så vidt dejligt, men nu tænker jeg, om det kommer til at gå ud over min mælkemængde, da jeg jo så ikke ammer så meget om natten (normalt har det været hver 2.-3. time). Jeg synes nemlig hun hænger meget i mine bryster om dagen (endnu mere end normalt).
Hvad tænker du? Skal jeg vække hende i løbet af natten?