Svar: Succeshistorie - Et stort skridt i den rigtige retning... søvn og putning
3. december 2007
Alder:
7 mdr.
Kære Gitte
En lille succeshistorie er der også plads til, selvom den jo ikke rummer nogle spørgsmål til min brevkasse:o)
Det er rigtig dejligt at høre at I nu har fået bedre søvn allesammen og at natteamningen er trappet ned på så rolig og fin vis. Jeg glæder mig på jeres vegne.
Nu er børn jo nogle små filurer og derfor vil det også ofte være to skridt frem og et tilbage, - ikke for at tage modet og glæden fra dig, men mere for at sige at du ikke skal lade dig slå ud, hvis det nu pludselig viser sig at han en nat sover dårligere... sådan er det, og det hører med:o)
Krydser fingre for at de gode rutiner fortsætter, rigtig meget held og lykke fortsat og rigtig god jul til jer alle 3:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske