Brev:
Dreng på 9 mdr. vågner tidligt om morgenen
10. februar 2004
Alder:
9 mdr.
Dreng på 9 mdr. vågner tidligt om morgenen
Jeg har en tvillingdreng fra 16/05-03, han er født i uge 32+3. Han er den seneste tid begyndt at vågne mellem 04-04.30 og han er klar til at begynde dagen, men ved at han vågner så tidligt er han meget pylret resten af dagen.
Han har altid været pylret efter at han har været vågen 1-1½ time og sover så kun ½ time ad gangen. Han har sovet igennem fra kl. 19.00-06.00 men er nu altså begyndt at vågne tidligt.
Har du et råd til os, da vi kan snart ikke hænge sammen mere?
Han har også lidt problemer med maven, vi skal ofte hjælpe afføringen på vej med et termometer, kan det være rigtigt?