Brev:
Kost og modermælkserstatning
10. februar 2004
Alder:
8 mdr.
Kost og modermælkserstatning
Min pige er næsten 8 måneder og hendes kost ser således ud.
kl.6.30 200 ml. mme
kl.10 Øllebrød el havregrød 1.5 dl.
kl.14.Rugbrød m/leverposteg el.ost.el skinke+75 ml. mme
Kl.15 Fuldkorngrød el.yougurt 1 dl+
50 ml. mme
kl.20 mos m/kød og grønt+pæremos
kl.21.30 200 ml. mme
Hun får vand til sin grød, bør jeg så give hende modermælkserstatning, men det er ikke meget vand hun drikker. Bør jeg begynde at give noget sødmælk istedet for? Ser hendes kost okay ud? Modermælkserstatning er Allomin 1, bør jeg give noget andet til natten, der mætter mere eller er det dumt, når jeg skal stoppe med modermælkserstatning om nogle måneder?