Brev:
Mad og rutine (næsten 8 måneder gammel)
10. februar 2004
Alder:
8 mdr.
Mad og rutine (næsten 8 måneder gammel)
Vi er lige begyndt på en ny rutine herhjemme, eftersom vi havde for meget uro om natten. Det går rigtig godt, men jeg er ikke sikker på det er ok. Hun for sin mos kl.20(før mellem 18 og 19) Det betyder jo at hun spiser senere end os, er det okay, for hun spiser jo alene?
Hun får så modermælkserstatning kl.21.30 og går i seng og sover helt til kl. 6 til 6.30, spiser 200 ml. modermælkserstatning og sover så til 9 tiden.
Det at hun sover så godt er helt uhørt herhjemme, før skulle hun have sutten 5 gange i løbet af natten og tit mad 2 gange.
Vi er også flyttet ud af soveværelset, så hun nu sover alene, er det mon derfor hun sover så godt?
Hvad kan vi gøre, så rutinen bliver at hun er lagt ved 20 tiden og ikke vågner det tidligere? Bør hun få mad ved 6.30?