Brev:
Min søn på 7 mdr. nægter at spise grønsager
4. februar 2004
Alder:
7 mdr.
Min søn på 7 mdr. nægter at spise grønsager
Hej
Min søn på 7 mdr. nægter at spise alt grønt: kartofler, gulerødder osv. om det er i stykker, moset eller blendet.
Grød spiser han med glæde; jeg har flere aftener prøvet at give ham majsgrød med gulerodsmos, men han laver "ansigter" og spytter det ud.
Har du mon en idé til en god "begyndermos", eller bare et godt fif til at få mosen indenbords?
Som det er nu, er kostplanen som følger:
Ca. 6: Amning
Ca. 9: Havregrød med pæremos e. lign.
Ca. 12: Øllebrød med sødmælk (samt evt. amning)
Ca. 15: Lidt frugtmos eller yoghurt samt amning
Ca. 17.30: Mos (som han ikke vil have) herefter grød (for det meste "pulver")
Ca. 19 Amning
Med venlig hilsen
Janne