Brev:
1 år - vågner tidligt
29. januar 2004
Alder:
12 mdr.
1 år - vågner tidligt
Hej
Min datter på snart et år har altid sovet fra ca. 19.15 og vågnet ret tidligt. På en god dag er den 7, men nu er det som om den oftere er lidt i 6 eller deromkring - aaaalt for tidligt efter forældrenes mening :)
Hun er hverken sulten eller tørstig, så det er ikke derfor hun vågner. Om dagen sover hun ca. 2 x 1-1,5 time (tidlig formiddag + midt eftermiddag) - begge gange er hun virkelig træt, så jeg føler bestemt ikke, at jeg kan skære ned på dagssøvnen.
Nogle dage - bl.a. i forbindelse med babysvømning - kommer hun senere i seng, men vågner som et lille vækkeur præcis så tidlig som altid.
Er det hendes rytme og det skal vi affinde os med, eller kan man have held med at flytte hendes stå-op-tid på længere sigt? (det hjælper som sagt ikke, at hun en enkelt aften kommer en time eller 2 senere i seng)
På forhånd mange tak,
Med venlig hilsen
Jannie