Brev:
Smider med tallerkenen?
29. januar 2004
Alder:
10 mdr.
Smider med tallerkenen?
Hej
Så skriver jeg igen for at få hjælp. Vores datter Dicte er tæt på de 10 måneder efterhånden. Hun er for en måneds tid siden begyndt at spise selv og der er ingen tvivl om, at hun nyder det, men vi kan næsten ikke servere hendes mad på en tallerken for der går ikke ret lang tid før hun begynder at sidde og hive i den og ender så med at smide den på gulvet.
Jeg siger selvfølgelig nej, men ligemeget hjælper det, jeg skal sidde og holde fast i den, og selv det er ikke altid nok. Hvad skal jeg gøre, skal jeg tage den fra hende og made hende (så får hun ikke ret meget at spise, for hun gider ikke blive madet) eller skal jeg droppe tallerkenen for en tid?
Pt ligger jeg maden på bordet, men det synes jeg heller ikke lige er sagen??
Med venlig hilsen
Sanne