Brev:
Pige på 2 vågner om natten og start i børnehave
28. januar 2004
Alder:
2 år
Pige på 2 vågner om natten og start i børnehave
Hej
Vi er et par fra København, som er ved at gå ud af vores gode skind herhjemme.
Vi har en dejlig datter på 2 (på fredag), som er et mareridt for os om natten. Fra lille baby sov hun glimrende, men det sidste år vågner hun konstant.
Vi skruede hendes ene side af hendes tremmeseng (d. 01-11-03), så hun nu ligger åben i sengen. Det lader til hun er glad for det.
Emma har lige været indlagt halvanden uge på Amager hospital med en alvorlig bakterie i kroppen, hun er lige startet i børnehave, hvor vi starter langsomt op og jeg går ikke fra hende endnu, skal dog gå idag en halv time. Der har sket lidt i hendes lille krop de sidste 3 uger. Men skal dog siges hun også sov dårligt før, der vågnede hun måske 4-6 gange om natten. Nu og i nat er det hver halve time.
Vi har selv givet hende flaske at sove på, da hun var mindre og den ligger hun og skriger på nu hver halve time. Vi kan ikke eksistere herhjemme, da ingen af os får noget søvn. Hvad kan vi gøre?
Mangler du lidt oplysninger så skriv endelig til mig. For det er virkelig ved at være et stort problem for os.
Med venlig hilsen
Sacha