Brev:
Frostgrader
22. januar 2004
Alder:
6 mdr.
Frostgrader
Min mor (som jo gerne blander sig lidt i min pleje af mit barn) mener ikke, at han bør sove ude i sin barnevogn i disse frostgrader.
Solen står højt på himlen, han er pakket godt ind i hue, tæppe og flyverdragt og det er tørt i vejret. Bør han ikke tage en lur ude i denne årstid?
Med venlig hilsen
C.T. (24 år)