Brev:
Sove hvor længe
20. juni 2007
Alder:
7 mdr.
Sove hvor længe
Hej Helen
Vores 7 mdr gamle søn vågner stadig og vil ammes op til 3 gange om natten. Men vi har fået en rigtigt god snak med vores egen sundhedsplejerske om, hvordan vi får ham til at sove igennem. Jeg glemte dog at spørge om hvor længe vi kan forvente han kan sove i et stræk - og dermed også hvor længe han kan klare sig uden mad. Han får grød og anden mad 3 gange om dagen, ammes formiddag og eftermiddag og får en flaske MME inden han bliver puttet (som han sjældent drikker mere end 100 ml af).
Tak for hjælpen :-)
Med venlig hilsen
Christina