Brev:
Søvn - 6 mdr.
5. marts 2007
Alder:
6 mdr.
Søvn - 6 mdr.
Kære Helen
Så har jeg et spørgsmål til dig igen. Det handler om vores søn Sebastian på 6½ mdr. Han er lige begyndt og sove i hans tremme seng for en uge siden.
Hans tremme seng har vi brugt som kravlegård som han har haft meget glæde med, har nydt og ligge og lege i den, og stødt hans fødder i mod tremmerne. Men da hans vugge var ved at blive for lille til ham har vi taget tremme sengen i brug.
Efter vi har gjort det, har vi fået nogle mere urolige nætter.
Sebastian roder rundt i sengen, løfter dynen med fødderne, ruller rundt på siden, hvor han støder fødderne mod tremmerne, køre sutten langs tremmerne.
Vi har måtte ligge en extra dyne over han så det kunne give ham ro til at falde i søvn igen.
Det mærkelige er så.......
Vi bor langt fra vores familier, og overnatter altid når vi besøger dem, og Sebastian har altid sovet i tremme seng, både hos min mor og min mands forældre, og der gør Sebastian det ikke. Her sover han fint og ligger roligt. Vi synes det er mærkelig.
Han er ved at få tænder, men virker ikke plaget af det om natten, har noget gel vi smører på gummerne.
Så kære Helen har du et råd til os, er der noget vi kan gøre anderledes.
Han spiser og sover om dagen sådan.
6.00 flaske
8.00 grød
9-9.30 tilbud en flaske
9.30 sover
11.00 vågen
12.00 grød/mos
13.00 sover
15.00 vågen og flaske
16.30 sover
17.00 vågen
17-17.30 mos
19.00 flaske vælling
sover
22-23.00 flaske vælling
sover
3.00 flaske, prøver først med vand
vågner 6.00
Det hele er ca tider
Håber du kan hjælpe os til en roligere nat.
Venlig hilsen Britta