Brev:
Pasning af dreng på 8 mdr.
5. marts 2007
Alder:
8 mdr.
Pasning af dreng på 8 mdr.
Hej Helen
Jeg står i den situation at jeg skal indlægges om 2 uger til OP og må derefter ikke løfte noget i et godt stykke tid.
Mit problem er pasningen af vores søn Oliver, som på det tidspunkt vil være 8 1/2 mdr.
Jeg stadig ammer ham (han får også grød, mos og rugbrød i løbet af dagen) og da han ikke vil tage sutteflaske (de foreslog på afdelingen at jeg kunne malke ud) ville jeg gerne have ham med, men det kan vist ikke lade sig gøre, da jeg så selv skal passe ham om natten og ikke må løfte ham (der er jo ikke personale til ham, forståeligt nok, og det giver jo også lidt uro hvis han vågner). ...
...
Alternativet er at mormor og morfar skal passe ham i hvertfald 2 døgn måske 3, da min mand skal arbejde. Han holder først fri når jeg kommer hjem igen for at hjælpe, så vi kan få det til at hænge sammen. Han kender dem meget godt og ser dem ofte og er glad for dem.
Derfor er mit spørgsmål om Oliver er for lille til at blive passet så længe? Han kan jo komme på besøg og være sammen med mig om dagen, det hjælper måske lidt på det.
Jeg er meget nervøs for hvordan han vil tage det, for vi har ikke været væk fra hinanden mere end 1 1/2 time i træk siden han blev født.
Håber du kan hjælpe.
Venlig hilsen Gitte