Brev:
Junior snart 8 mdr
14. februar 2007
Alder:
8 mdr.
Junior snart 8 mdr
Hejsa,
Så jeg på banen igen. Der er jo sket en del med vores søn siden sidst jeg skrev sidst:D
Junior er 8 mdr her d.17 Feb.!
På hans 7 mdr dag satte han sig selv op og sikke dog et chok ! At efterlade sin søn i liggende stilling på maven, for så at finde ham sidde, var godt nok sjovt og vi skreg af grin og begejstring begge to :)
Nå men siden er det gået stærkt. Han kravler på livet løs og kravler efter mig KONSTANT!!!! Han har fundet ud af at det et stort hus vi bor i men udover hans kravlen, så rejser han sig op og alt!!! og det lidt til min bekymring! fordi jeg er så bange for at han slår sig for hårdt hvis han skulle falde selvom han kontrollerer det godt, men altså han rejser sig op af flade flader, så det er svært at kontroller ham hele tiden og mit spm er lidt om det er okay jeg lader ham udforske verden uden at skride ind. Dvs uden jeg fjerner ham, hvis jeg eksempelvis han se, at hvis han skulle falde vil hans hoved måske slå ind i en bordkant. Hvad er din holding til de ting??
Også vil jeg også høre dig om det er normalt at han i en alder af snart 8 mdr prøver at rejse til stående stilling uden at hive sig op af ting?? Han sidder midt på gulvet og det ser ud som om at han kæmper en kamp for at rejse sig uden at hive sig op af noget....
Og til sidst kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad er godt, at stimulere ham med nu? han elsker at pege med sin finger og bruger sin pegefinger til alt, men jeg føler at han keder sig på hans "tæppe" som ellers er stort! Legetøj virker kedeligt for ham og bøger er sjove, men kun et par minutter af gangen! Jeg føler han er MEGET aktivt og at der skal ske noget hele tiden...
Vi er begyndt til svømning med ham, men han er blevet forkølet igen (var han også da han var 5 mdr.) så nu stopper vi lige indtil han er helt ovenpå igen og ved du om det er normalt at børn bliver forkølet hvergang de får tænder? Da han var 5 mdr fik han sine to tænder i undermunden og har lige fået sin første hjørnetand hvor han igen blev forkølet? Hænger de to ting sammen?'
Og til aller sidst vil jeg lige høre noget om opdragelse. Når han tager fat i ledninger og div. siger jeg NEJ og nogen gange virker det som om han forstår, men så snart en ny dag starter så gør han det igen fnis :) hvornår begynder de at forstå sådan for alvor hvad de må og ikke ?
Det var lige en masse spørgsmål hihihi
Glæder mig til at høre fra dig igen
Knus Tine