Svar: Vand fra privat vandboring
30. december 2006
Alder:
7 mdr.
Kære Randi og Maja
Jeg har tilbage i 2005 spurgt sundhedsstyrelsen nærmere omkring dette og fik her at vide, at man skal forhøre sig på sit lokale vandværk. Jeg går ud fra at reglerne fortsat er de samme.
Det er sådan at vandet kan variere meget alt efter, hvor i landet man bor og derfor er man nødt til at rådføre sig lokalt.
Hvis man oplever at der er eller kan være problemer med drikkevandet, er det embedslægen, der skal kontaktes.
Håber dette er svar nok:o)
Fortsat held og lykke og rigtig godt nytår:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske