Brev:
Vand fra privat vandboring
30. december 2006
Alder:
7 mdr.
Vand fra privat vandboring
Hej Helen
Vi har privat vandboring og koger vand til Majas flasker. Hun er nu 7 ½ md og jeg ville høre dig efter om du ved hvornår man ikke længer behøver at koge vandet??
Rigtig godt nytår
Venlig hilsen
Randi Og Maja