Brev:
Tør hud, jerndråber m.m.
23. november 2006
Alder:
6 mdr.
Tør hud, jerndråber m.m.
Hej igen
Har lige nogle hurtige spørgsmål...
Min datter har længe haft tør hud på benene og det er blevet bedre efter jeg er begyndt at smøre det med decubal. Men nu har hun også fået tør hud i ansigtet.
Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det er en god ide at smøre hende. Er det ikke noget med at det er farligt hvis hun skal ud i koldt vejr?
Vi er lige begyndt med jerndråber og det synes jeg virkelig er noget svineri? Har du en god ide til, hvordan hun kan få dem så det er nemmest? Det må jo ikke komme på tøjet og det sprutter ud af munden, også selvom jeg har blandet det med en skefuld mad.
Hilsen Bodil