Brev:
Skærer tænder?
22. november 2006
Alder:
6 år
Skærer tænder?
Kære Helen
Jeg har lige skrevet ang. min søn, men vil også gerne stille et spørgsmål vedr. min nevø som bor hos mig.
Han skærer meget tænder når han sover, jeg tror ikke der nogensinde er blevet set på det! Han er 6 år.
Er det noget der kan skade hans tænder på længere sigt og kan man gøre noget ved det?!
Ved ikke om det er noget du kan svare mig på, men du er da en mulighed:))
Med venlig hilsen
Christel