Brev:
Sutter tommelfinger og morgenmad 1½-årig
21. november 2006
Alder:
20 mdr.
Sutter tommelfinger og morgenmad 1½-årig
Hej Helen
Jeg har lige et par hurtige spørgsmål
Først vil jeg høre om du har nogle gode råd til begrænsning af tommelfingersutning og til helt at komme af med vanen, når den tid kommer. Min datter har aldrig brugt sut, kun tommelfinger og nusseklud.
Så vil jeg også spørge om du har nogle alternativer til havregrød om morgenen?
På forhånd tak.
Anna