Brev:
Søvn 11 måneder
20. november 2006
Alder:
11 mdr.
Søvn 11 måneder
Hej Helen,
Jeg skriver til dig, fordi vi har lidt problemer med at putte vores søn i øjeblikket. Han er nu 11 måneder, og før var det ikke noget problem at lægge ham. Han lå og snakkede med sine bamser og faldt så i søvn. Men nu er det en kamp.
Han græder og bliver hysterisk når vi går. Med det samme han hører og ser vi er på vej ud af døren, kaster han sig efter os i sin seng og bliver helt ulykkelig. Dette på trods af, at han er så træt så træt. Nogle dage lykkes det at han falder i søvn, men andre er vi nødt til at tage ham ind til os.
Men dette holder ikke i længden. Har du nogle gode forslag til dette?
Han er endnu ikke startet dagpleje...
Mange hilsner fra en fortvivlet mor