Brev:
Citrusfrugter
19. november 2006
Alder:
9 mdr.
Citrusfrugter
Hej
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.
Nu da vi går den søde tid i møde med juleknas og godter. Da hører mandariner og appelsiner jo også hjemme, men hvornår må børn begynde at få dem?