Brev:
Smitte ved forkølelse
18. november 2006
Alder:
9 mdr.
Smitte ved forkølelse
Hej Helen
Vi er så heldige at vores børn lige har fået en lille fætter og en lille kusine på een gang.
Vores datter på 9 måneder er meget forkølet lige nu og vi har derfor aflyst et barselsbesøg hos dem pga. smittefare
Efterfølgende har jeg så fået fortalt at nyfødte (15 dage gamle) slet ikke kan blive smittet, hvis de har fået råmælken.
Er det rigtigt?
Venlig hilsen Hanne