Brev:
Er det forkert, sover han for meget?
18. november 2006
Alder:
10 mdr.
Er det forkert, sover han for meget?
Hej Hej
Ja så skriver jeg igen efter at have læst næsten alle sovevaner. Vores lille søn er næsten 10 mdr. og efter hvad jeg kan forstå på mange af de indlæg herinde, så sover vores søn for meget - kan det passe? Og vil gerne have hjælp til at lave det om.
Han sover:
9:00 til 10:00/10:30
13:00/13:30 til 15:30
18:30/19:00 til 7:00
Vi vil meget gerne vide om det er for meget søvn, for så vil vi gerne nå at lave det om inden han skal starte i dagpleje den 4 december.
Mange tak for dit forrige svar.
Hilsen
Cindie