Brev:
Dagpleje - ked af det ved aflevering
18. september 2006
Alder:
9 mdr.
Dagpleje - ked af det ved aflevering
Hej Helen
Så er vi kommet ind i nr. to uge af indkøringen hos dagplejen. Den første uge gik for så vidt fint, Benjamin tog det for det meste i stiv arm, så det var bare lækkert, han sov der for første gang i fredags og det gik også helt fint.
Så kom problemet desværre her i morges for, da jeg afleverede ham, var jeg der i fem-ti min. hvorefter jeg bad dagplejemoren om, at tage ham på armen og vinke farvel i døren som vi "plejer". Det gik fint med det første vink, men da det gik op for ham, at jeg var ved at gå, begyndte han at stor græde.
Jeg blev ærligt talt helt forfjamsket, fordi han ikke har gjort det i sidste uge, når jeg gik. Min reaktion var, at sige farvel igen henne fra døren og så lukke den og gå. Var det rigtigt det jeg gjorde? Jeg føler virkelig, at jeg bare har forladt ham.
Jeg ringede, da jeg kom hjem efter en lille halv time og han græd stadig kunne jeg høre. Hun sagde, at han virkede meget vred. Jeg ved ikke om jeg skulle have blevet der lidt og få trøstet ham og få ham aktiveret af noget legetøj og så gå. Det ville jeg jo have haft det bedst med, men tror egentlig ikke at det ville være det bedste for ham.
Puha det er altså bare ikke sjovt, at skulle aflevere ens lille guldklump!
Knus fra Camilla