Brev:
Hvorfor er det de skal have sødmælksprodukter?
17. september 2006
Alder:
10 mdr.
Hvorfor er det de skal have sødmælksprodukter?
Hej, lige et hurtigt spørgsmål.
Hvorfor er det at børn under 1 år, skal have sødmælksprodukter og ikke letmælks eller minimælks produkter?
Jeg er klar over fedtindholdet, men hvis man giver dem rigeligt med fedt ved siden af, hvorfor så ikke?
Det er noget med, at proteinindholdet heller ikke må være højere end 3-4 stykker, men hvorfor egentlig? Hvad sker der hvis de får noget med højere proteinindhold? Kunne man i princippet give minimælk med olie i??:-)
Kærlig hilsen
Ditte