Brev:
Madforslag til pige på 9 mdr
17. september 2006
Alder:
9 mdr.
Madforslag til pige på 9 mdr
Hej Helen
Jeg mangler nogle gode forslag til, hvad jeg kan give min pige på 9 måneder at spise til frokost, mellemmåltid og aftensmad. Jeg synes jeg kører i ring i det samme - kartoffelmos eller pasta med div. grøntsager + frikadelle eller dampet fisk til aften, rugbrød med smøreost, leverpostej eller torskerogn + lidt frugt, mellemmåltid bliver som regel lidt yoghurt med frugtmos eller noget frugt + brød.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Dorte